Sidor

måndag 9 maj 2011

Idag har jag gjort tre första-gången-saker hos läkaren. Nummer 1: Fick lokalbedövning. Nummer 2: Vart skuren i låret. Nummer 3: Fick sy två stygn. Lämnade en hudbiopsi för att ta reda på vad de är för satans utslag jag har. Kan meddela att när lokalbedövningen släpper är de mindre roligt.. ska tillbaka nästa vecka och ta bort stygnen och hoppas på att man får svar på provet redan denna vecka.


Efter läkarbesöket så myste jag med mina syskon under ett och samma täcke innan jag åkte med Jens till Östhammar för att besikta hans morbrors bil. Mötte Nella och Staffan där, trevlans! Nu ligger jag hemma och kollar i matteboken, måste göra ett prov på onsdag men min hjärna är inte samarbetsvillig just nu, måste vara allt snor där uppe som är i vägen. Får ge de en chans till innan jag lägger mig sedan.

Inga kommentarer: