Sidor

onsdag 3 augusti 2011

Ligger i sängen och ska snart se till att sova lite så man orkar med morgondagens pass. Min lilla förkylning vart bara värre och värre och de slutade med att jag i tisdags fick gå hem från jobbet med feber och hela kroppen som strejkade. Somnade i sängen och sov tre timmar mitt på dagen. Idag var jag ledig och jag har bara kryat, faktiskt har de fungerat för de är bara halsen som gör lite små ont.. och alla mina röda kroppsdelar. För jag råkade bränna mig lite i solen, men vad tusan de är sol när jag var ledig för en gångs skull och DET måste man ta till vara på. Efter att ha spenderat måndags natten i en 90 säng i en husvagn bredvid min älskling känns min stora 140 säng som en monster säng. Och trots att man inte fick så många timmars sömn så var de så otroligt mysigt att ha hans armar om mig.

Inga kommentarer: