Sidor

tisdag 9 augusti 2011

Så var man inne på en ledig vecka, andra dagen för att vara korrekt! Så skönt det är att bara kunna vara och låta kroppen vila upp sig lite. Idag har de vart fullrulle med en tur till Norrtälje då Jens skulle klippa bort sina underbara små lockar som kommer fram allt med att håret växer. När han ändå var och klippte sig vart han rakad också då frisören går en barberarkurs. Under tiden sprang jag och Monika på stan och min gamla överanvända väska har nu blivit utbytt. Bokade en klipp-och-färgtid till mig imorgon, var på tiden då de skulle gjorts för månader sedan. Övningskörde en bit hem och sedan på kvällen så tog jag supermoppeden till Hallstavik där det var en liten kompis-sammankomst då Amanda är på besök! Nej, Fortsätta njuta av mina räkor med aioli och sedan försöka att sova, njuta av att man kan ta så mycket plats i sängen man kan tills Jens kommer hem från jobbet vid 6.

Inga kommentarer: