Sidor

måndag 26 september 2011

Dag 2: Hur en vecka kan se ut hos mig

Vi kan ju ta veckan som är nu som ett exempel:
Måndag: Jobba ett kortpass, men vilket betyder att jag ändå blir borta halva dagen pågrund av att bussarna går skit.
Tisdag: Upp tidigt som fan och jobba för att sedan gå iväg till optikern för att få veta om jag behöver glasögon under bara bilkörning i mörker eller om de ska bli något heltids och efter de ska jag ta bussen in till älsklingen och spendera natten.
Onsdag: Börjar sent och ska ta mig från Solna till jobbet och sedan hem och sova.
Torsdag: Underbara sovmorgon väntar och även en ledig dag, Jens kommer hem så hamnar antagligen i Herräng.
Fredag, Lördag och Söndag: Jobba och sedan hem och däcka i sängen.

Antagligen blir det promenad, en joggingtur och kanske träffa någon kompis.

Inga kommentarer: