Sidor

söndag 25 september 2011

Dag 1: En bild + Tio fakta om mig

Jag och Lukas på hans dop

1. Detta är nu 4e gången som jag försöker komma igång att ta körkort, är man bilrädd så finns det miljontals bortförklaringar för att slippa.

2. Det tog mig över 13 år att våga färga håret till rött, för tänk om man hade sett för taskig ut!

3. Oftast när jag är sjuk är det då som jag får för mig att jag vill motionera, varför kan man inte få den känslan när man kan och inte när man inte ska?

4. Jag läser otroligt mycket och snabbt, denna vecka har jag avverkat 3-4 tjocka böcker.

5. När man väl har fått igång mig att prata är det väldigt svårt att få tyst på mig sedan också.

6. Min kalender är alltid med mig, måste (inte på sekunden men) skriva in om jag har träffat någon och såna saker.. sedan sparar jag på de. Har min kalender från 2006 kvar, lite ballt att kunna kolla vad man gjorde på ett visst datum, år tillbaka.

7. Har en dum förmåga att alltid komma åt blåmärken, skrapsår etcetera på folk (speciellt min klantiga pojkvän)

8. Att dubbelkolla eller varför inte trippelkolla saker det är min grej det, bara nu under kvällen har jag nog kollat 5 gånger att bussen verkligen går vid 0746 imorgon.

9. Om de gick skulle jag vilja hoppa fram sådär 4 år i framtiden, och varför? Jo, förhoppningsvis har man ett jobb/studerar, bostad och man är (förhoppningsvis) på mer stabil mark är den marken man står på nu, ovisshet ger mig lite små ångest.

10. Jag ÄLSKAR sovmorgnar, det är de skönaste som finns att gå och lägga sig och veta att man kan vakna upp när MAN vill inte när väckarklockan vill.

Inga kommentarer: