Sidor

onsdag 21 september 2011

Ojdå, här har de inte vart liv på över en månad.
Men för att uppdatera er lite så har följande skett: Var till naturhistoriska riksmuseet och Cosmonova med mami, Fick halsfluss och fick bli sjukskriven några dagar samt knarka piller, Jens studera till Kiropraktor vilket innebar att jag fått plugga en massa latinska ord med honom samt att jag numera har en pojkvän som på vardagarna är bosatt i Solna, Ökade på min ålder med en siffra och är nu bara nio år tills jag fyller 30, hade kräftskiva med underbaraste kompisarna, för mycket alkohol men de är ju så en skiva ska vara! Shopping tur med mami i uppsala, anmält mig till högskoleprovet (har övat lite och har redan ångest!), Ska återigen försöka mig på de där med körkort och får pågrund av att körkortstillståndet gått ut fixa ett nytt plus gå till optikern igen (hejhej brillor! garanterat) och så på det en massa jobb.

Inga kommentarer: