Sidor

söndag 25 september 2011

Eftersom jag inte riktigt har kommit in i bloggandet än så tänkte jag att en sådan här blogglista kanske är något som gör att jag kanske kan få för mig att blogga lite oftare än vad jag har gjort under sommaren.

Dag 1: En bild + Tio fakta om mig
Dag 2: Hur en vecka kan se ut hos mig
Dag 3: Innehållet i min väska
Dag 4: Mina mål, drömmar, önskningar
Dag 5: En låt som betyder mycket för mig
Dag 6: Vad är min typ av kille
Dag 7: Vad jag skulle göra om jag fick en miljon
Dag 8: En dålig vana jag önskar jag inte hade
Dag 9: En bild på mig och min bästa vän
Dag 10: En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 11: Någonting jag oroar mig för
Dag 12: En bild på ett ställe jag varit på
Dag 13: En bild på mig för ett år sedan
Dag 14: Någonting jag ångrar
Dag 15: En person jag vill träffa just nu

Inga kommentarer: