Sidor

torsdag 29 september 2011

Så var det rörelse i den där jäkla visdomstanden igen, dock är detta de värsta hitills på över två år som tanden började visa att den existerade. Just nu är jag rena rama iprenknarkaren och inte ens de hjälper så mycket som jag önskar att de gjorde. Så antar att de blir ett besök till tandläkaren nästa vecka om den inte slutar göra ont.

Vart ju hos optikern här i veckan och har nu fått en remis till en ögonläkaren, kanske behöver prismaglas och då blir det på heltid.. klarar jag mig ifrån det blir det brillor när jag kör i mörkret och lite sånt där. Jag som inte vill ha glasögon då jag tycker jag ser för jävlig ut i det hoppades på att få kunna ha linser men tydligen är mitt brytnings fel så lågt att om jag tar linser kommer de bara kunna vara för starka.. varför måste jag vara så krånglig för?

Lediga dagen är äntligen här och den tänker jag spendera i sängen tills Jens kommer hem och då blir det att åka ut till Herräng.

Inga kommentarer: