Sidor

måndag 3 oktober 2011

Dag 6: Vad är min typ av kille

Jag trodde förut att jag hade en typ av kille men efter att ha kollat tillbaka på före detta pojkvänner och ragg så har jag ingen typ alls. Killarna har haft olika hårfärger, kroppstyper och ögonfärger. Med andra ord så styr inte utseendet allt för mycket för mig utan det är nog personen som lockar mig mest, men de är klart man kan föredra vissa drag. Jag vet exempelvis att jag tycker att mörkhåriga killar är mer tilltalande fysiskt än vad ljushåriga killar är. Klart att jag föredrar en vältränad kropp framför en lite mindre otränad. Jag har dragits till badboyen, den hemlighetsfulla, nörden, sportfånen.. ja de flesta typerna.

Den kroppstypen jag föredrar i detta nu (och som jag faktiskt nog alltid har föredragit) är ju självklart hur min pojkvän ser ut. Mörkt hår, bruna ögon, lång och muskulös, markerade ansiktsdrag och som alltid har en viss solbränna året om. Sedan är de ju så mycket av personligheten som tilltalar, den är ju nästan alltid den viktigaste egenskapen när de kommer till att se om detta är något som kommer hålla länge eller om de bara är ett ytligt förhållande.

Inga kommentarer: