Sidor

måndag 3 oktober 2011

Har blivit lite uppehåll här igen denna gången beror de på att min visdomstand som har gjort att jag behövt besöka både tandläkare och läkare lite sådär akut. Tydligen så har jag lyckats få den infekterad, den sitter fast i käkbenet och den trycker på nerven som går i käken! Så inom en snar framtid väntar en operation att ta ut tandhelvetet. Vilket betyder att jag går på både antibiotika och är nu tillfälligt nerdrogad av smärtstillande för att kunna göra de vanliga grejerna typ äta, dricka och prata. Är sjukskriven från jobbet de sista dagarna som jag hade kvar och jobba, de känns lite surt att jag inte får säga hej då till alla sköna människor där. Men jaja, life goes on. Sedan har jag äntligen fått körkorts tillståndet men kan då inte köra på grund av tabletterna, jag känner mig små groggy hela dagarna MEN hellre de än att ha ont.

Inga kommentarer: