Sidor

lördag 14 januari 2012

Detta vecka har vart proppad med grejer och då har uppdateringen blivit lidande. På tisdagen var det dags att hämta nyckeln till min lägenhet och på onsdagen gick första flyttlasset med mami och svärmor. Spenderade också första natten där i min ensamhet. Torsdagen var experiment hitta ut till Huddinge och skolan. Buss, tunnelbana och pendeltåg vart det men jag kom fram utan att gå vilse! Fick dock vandra runt i snöstorm och gick sedan vilse inne i stan när jag skulle möta upp pojkvännen för att fira våran 3 årsdag i efterskott och kolla på nya Sherlock Holms filmen. Åkte sedan ut till Solna för att spendera natten där för att åka med Monika och mormor BL hem till Herräng för att i princip bara vända för att köra in mina lite större möbler (säng, byrå etc) detta skulle självklart göras mitt under snöstormen på fredag den 13e, men trots att de skulle vara oturs dagen så gick det hela bra.

Dagen idag har spenderats med att vara på födelsedagsfika hos Nella som fyllde år tidigare i veckan och så har jag letat som en galning efter min mobil laddare som inte verkar ligga ute i Herräng där den ska vara.. så hoppas på att jag lagt den i Norrtälje. Annars ja, mindre roligt om jag inte kan låna systers laddare.. Mobilen är ganska viktigt nu när jag ska hålla kolla på alla jäkla resetider. Och så har jag beställt alla de skolböckerna jag behöver.. kommer svida i plånboken!

Inga kommentarer: