Sidor

måndag 9 januari 2012

Saker börjar hamna i lådor och kassar nu, är bara en byrå kvar sedan är det som ska med ner packat. Känns lite tomt i rummet, vill samtidigt länga några grejer så att jag har ett rum här ett tag till när jag kommer hem på helger för att hälsa på. 

Satt för övrigt och kollade igenom vad det är för kurs-litteratur jag behöver inhandla och totalt är det 10 böcker på en summa av cirka 3800 kr. Ska bara ta reda på vilka böcker jag behöver ha de första veckorna och se till att ha de i min ägo. Sedan är ju frågan hur länge man kan låna böcker från biblioteket.. alla böcker kanske man inte behöver ha hela tiden. Så lär bli att åka in på fredagen till välkomst dagen så man kan höra med de äldre eleverna vad de känner är viktigast.. och för att inte tala om att jag behöver lära mig att inte gå vilse på campus!

Inga kommentarer: