Sidor

tisdag 8 maj 2012

Bild från skopunkten.com hemsida

Dessa godingar fick följa med mig hem under en shoppingrunda i Stockholm med Tove. Så nu vill jag bara gå in dem på en gång! Har för övrigt haft några väldigt trevliga dagar, kanske för att jag har haft trevligt sällskap.

Åkte ut till Linns nya kryp in under söndagskvällen, hade det trevligt med en massa prat och jag lyckades känna hennes lilla son i magen sparka och såg hur han möblerade om där inne. Helt otroligt, har svårt att förstå att det finns en lite filur därinne som ska komma ut till augusti. Sov kvar där och åkte sedan med henne till Norrtälje under dagen för att åka vidare in till Stockholm för att umgås med Tove där jag parkerade rumpan i hennes soffa till kvällen. Vilket gjorde att jag fick lite sovmorgon idag innan den tråkigaste och mest förvirrade förläsningen hittills, tror att alla i klassens såg ut som frågetecken därifrån. Blir väl så när föreläsaren stressar igenom, läser innantill och som talar med en brytning som gjorde att man inte riktigt visste vad hon sa.

Inga kommentarer: