Sidor

söndag 6 maj 2012

Hade övertalat mig själv att ta en tur till Sollentuna centrum och titta runt men fick erbjudandet att åka till Gullmarsplan, där min kära klasskamrat Joanna bor. Så åkte dit och var kläd-, smink- och hår-rådgivare till henne då hon skulle på sittningen. En annan är tråkig och orkar inte gå, kommer ångra mig så fort jag får höra hur sjukt kul alla haft men får ta den smällen. Har vart kroniskt trött hela dagen och trodde ett tag att jag skulle i soffan innan klockan ens var nio men som vanligt går min trötthet över tills det är dags att lägga sig. Så här ligger jag nu, sista natten (antagligen) i Rotebro och känner att jag måste försöka hitta ett boende i stan, kommer ta emot att pendla från Norrtälje nu när man känt hur skönt det är att bara sitta halva tiden om inte mindre. Något att jobba på känner jag, får mana på pojkvännen lite grann på samma gång.

Tänker också att jag vill ha sommar, inte bara för värmen och att slippa använda hjärnan så aktivt utan också att få ha nära till mina underbara kompisar som jag känner att jag försummar så nu när jag har skola och bor i Norrtälje. Så hoppas att trots att vi alla kommer jobba att vi iallafall kommer lyckas ses några timma i veckan. För som man säger, man saknar saker när man inte har de framför sig.

Inga kommentarer: