Sidor

fredag 31 augusti 2012

Augustimånad börjar närmar sitt slut, känns dock som hösten redan är här. Var ingen riktig sommar man fick i år, med andra ord kommer man väl få en dos av höstdepression. I måndags var det dags för mig att åldras ett år, 22 år ung. Det firades på söndagen med att mor, svärmor och mormor BL tittade in på fika och på tisdagen drog jag med min bättre hälft och grannarna på att äta middag på Åtellet, riktigt god mat och sällskapet gjorde de hela bättre. 

Annars har dagarna vart sega, inte många knop gjorda. Ligger mest och slappar lika bra att passa på innan skolan börjar nästa vecka. Färgade håret i tisdags, är så sjukt nöjd så är irriterad på mig själv att jag inte vågade tidigare!
Resultatet

 Igår (torsdag) så var min största bedrift att plocka ur diskmaskinen och laga middag, har under hela dagen haft en för jävla huvudvärk! Ipren och sinova har knarkas i mängder men inte blivit så mycket bättre fören nu. Är förövrig hemma i Hallstavik, kom hit i onsdags och åker hem till Norrtälje på söndag. Passar på att umgås med mor och far innan det på lördag är dags för årliga kräftskivan, LÄNGTAR!

Inga kommentarer: