Sidor

lördag 25 augusti 2012

Vi har nu bott i nya lyan i 10 dagar, känner mig redan som hemma! Är inte helt upp packade än och det finns saker att fixa till innan allt är som vi vill ha det. Har haft ganska mycket dötid hemma här själv om dagarna då Jens både har haft skola och jobb samtidigt, med andra ord.. jag har vart som en hemma fru. Har sommarlov till den 3 september men verkar som sommaren redan är slut, har vart mest regn hela tiden. 

Lampa ute i hallen

Har umgåtts mycket med grannarna som råkar vara Jens klasskompis Hampus och hans tjej Anna, kommer riktigt bra överens med båda. Kommer nog bli en jävligt trevlig höst med en massa roliga middagar och andra roliga grejer! Japp, vi har redan önskemål vi vill hitta på.

Kväll inne hos grannarna med mat och vin

Nu tänker jag även chockera, har nämligen börjat jogga/styrketräna hemma! Två turer har jag gjort hitills denna vecka, en ensam och en vända med Jens och Hampus (som för övrigt klarar mycket mer än mig så man känner sig utklassad rejält!). Imorgon blir det en till, för att försöka få bort den träningsvärken jag har nu..




Inga kommentarer: