Sidor

tisdag 16 oktober 2012

Två månader har jag och Jens nu vart sambos, känns som de borde vara längre. Fortfarande små saker som man vill inhandla eller fixa till fortfarande, tar detta eviga pysslande slut? Plockade ihop och sorterade kvitton för någon dag sedan och kan ju meddela att IKEA kvittorna var flest och också längst. 

Ligger här och är inte riktigt trött än, blir väl så när man vände lite på dygnet under helgen som man spenderade i Hallstavik. J ligger redan och sover, den fulingen lurade mig ifrån tven för att han inte kunde somna när jag satt där ute.. så får väl egentligen ta det som en bra grej, att han inte kunde somna utan mig. Däremot nu så ligger jag här rastlös och orkar inte ta mig till soffan igen.. I-landsproblem. 

och nu vart jag hungrig också... ta sig en tur till kylskåpet tror jag.

Inga kommentarer: