Sidor

måndag 15 oktober 2012

Vet inte i vilket tillstånd jag övertalade mig själv igår att jag bara skulle ha seminarium vid 14 idag, för märkte efter att ha tagit sovmorgon att jag hade ju föreläsning innan det, Då vart det fart kan jag meddela! Trots att jag kom en timme försent så missade jag inte något av den nya informationen, ibland är det tur att föreläsaren kan prata bort en timme. Med andra ord kom jag alldeles lagom tills hon tog upp det jag skulle ha användning av. Våran grupp på semin är så snabba också så fick sluta en timme tidigare, så rusa till bussen och åka hem för att hämta ut mitt ICA-kort. 

Vuxenpoäng på att jag och Jens nu har ett delat ICA-konto. Annars så har det vart liggande läge i soffan som gällt än så länge, ska försöka mig på lite pluggande senare... suck.

Inga kommentarer: