Sidor

torsdag 31 januari 2013

Dagen vart fylld med vettiga saker tillslut. Ibland är det bra att man är smart nog att sätta påminnelse att man har tvätt tid! Så vart att tvätta mellan 15-17 samtidigt så tittade mami och Caroline in medan Felicia roade sig på akuten med att kolla upp hennes tå som inte har sett så bra ut efter att ha slagits i, inget brutet iallafall mer än så vet jag inte. 

J kom hem och jag fick ryck om att jag ville träna (?!), så vart en springtur/powerwalk i 2 km och kan ju meddela att den där konditionen saknas ganska ordentligt eller så är det någon typ av ansträningsastma jag har eftersom det har vart på samma sätt sedan högstadiet trots att jag då hade en bra kondition.. samtidigt som mina benhinnor inte gillar hårt underlag.. underbart. Kom hem och fortsatte med lite mag/rygg träning samt gjorde övningar för mina axlar som jag fått av kiropraktor för lääänge sedan.

Kände mig duktig och belönade mig själv med en långdusch med skrubbning, ansiktsmask, hårinpackning, måla naglarna och smörja in hela mig. 

Är nog dags att tänka på sängen snart, ska upp till ett seminarium imorgon och trots att vi börjar 9 så börjar min morgon vid 6..

Inga kommentarer: