Sidor

fredag 1 februari 2013

Sitter påväg in till skolan, trött som ett as och krigar för att hålla mig vaken.. Vet att om jag somnar på bussen så är jag inte i piggaste laget när jag kommer fram. Funderar på att stanna till på stan efter skolan och köpa lite grejer, brukar dock bli så att jag inte orkar men nu börjar det tryta i sminkförrådet så är väl lika bra att passa på. J hade tänkt åka till sina föräldrar idag men jag stannar kvar hemma och pluggar, ska åka hem nästa helg då det är dags för tjejmiddag igen och vet att jag inte kommer spendera den helgen med att plugga. Lika bra att hålla upp så jag slipper sitta och mega stressplugga veckorna innan tentan som det blev med anatomin, min rygg klarar inte av att sitta åtta timmar om dagen i två veckor framåtlutad..

Nej, danseryd station närmar sig och jag ska av och stressa mot tunnelbanan!

Bye

Inga kommentarer: