Sidor

onsdag 9 januari 2013

Trodde dagen skulle gå super segt men den vart riktigt trevligt. Låg och dåsade hela morgonen/förmiddagen tills min syster smsade och frågade om jag var hemma. Carro ville ha sällskap att ta en spruta och hade ju inget bättre för mig iallafall. Efter det övertalade jag henne och Jenny att äta middag hos mig, tänkte att de var ju ett smart sätta att få i mig själv middag på en gång efter en diet på smoothie och te. Vart lövbiffrulladerna med broccoli och sallad, efterrätt glass och sedan senare vart det lite mackor med avokado och räkor. Tydligen så var det ingen dålig måltid då de tänker bjuda sig själva på middag lite titt som tätt tydligen, haha.

Nu ligger jag här i soffan och hostar slem, väntar för ikväll om bara några timmar borde min saknade J vara hemma! Längtar efter att få krama om honom och bara få andas in hans doft.

Inga kommentarer: