Sidor

torsdag 19 april 2007

Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid.

Kan börja med att skriva något som jag är otroligt stolt över, fick MVG på ett prov i skolan! Det hade jag faktist inte förväntat mig alls. Var en av tre i klassen som fick det. Och ja, man kan väl säga att jag skryter men vem gör inte det ibland? Fick träna lite på att skriva på engelska eftersom vi ska ha nationelltprov imorgon klockan 8. Anne, våran lärare sa att jag kommer någ klara mig jätte bra. Hon tyckte om det lilla stycke som jag skrev idag, men det var lite deprimerande och varför det vart en sådan novell,.. har jag ingen aning om varför. Fick ett Sms från min älskade Gösta imorse, vi har inte sett sedan i måndags. Vi ska ses en sväng nu och promenera som vanligt. Kommer att ha skavsår i öronen båda två kan jag chansa. Och om turen är på våran sida får vi sällskap av Bertil om hon kommer ner innan handbolls träningen. Men turen var inte på våran sida för Bertil hann inte packa klart. Men hon och jag lär ju ses nästa vecka iallfall.
...
Vädret har vart för taskit idag och jag som har hål i sulan på mina älskade skor. Men fick en egen lite pool i skon. Men jag tänker INTE kasta skorna för det, som min mamma försöker få mig att göra men det kan hon glömma.
......
Bara för att något är lite trasigt kastar man inte det bara.
.....
Why do you remember?
......
- Bengt

Inga kommentarer: