Sidor

tisdag 22 maj 2007

Blodet kokar i mina ådror. Hjärtat slå för hårt. Magen drar ihop sig och maten vill komma upp samma väg som det kommer ner.Benen är darriga och händerna lika så. Huvudet dunkar i frustration. Min andning är tung och andas knappt och sist men inte minst så bränner det i ögonlocken. Intalar mig själv att jag har fått någon sjukdom eller smitta.
Men jag vet egentligen varför det känns såhär.
....
Men ändå så försöker jag att låsas att allt det inte egentligen känns, att allt bara är en inbillning.

1 kommentar:

Sara Louise. sa...

Intala dig själv att det löser sig, det är svårt och går inte alla gånger. Men att försöka är bättre än att strunta i det. Tårarna kommer nog förr eller senare ska du se och det kommer att vara skönt att få släppa ut dem då, jätteskönt. Tiden läker alla sår, det är sant om du tror på det. <3<3