Sidor

onsdag 23 maj 2007

Huvudet exploderar i små, små bitar.

Mitt huvud gör så jäkla ont att jag helst av allt vill kasta av det.
Ingen bra dag idag, vilket inte gårdagen var heller för den delen. Det är en massa jäkla bråk i klassen och det är bara så JÄKLA barnsligt så som dom håller på! Till och med Hanna som brukar vara så samlad lackade ur och smällde igen dörren med en hög smäll. Men dagen kommer att bli bra trotts allt, även fast att jag håller på att dö av värken.
...
Min Emma ska hem till mig <3 Bara jag tänker på det så mår jag redan lite bättre. Kanske ska springa en vända idag, jag var så less på mig själv igår så jag gick ut och joggade hårt i en timme. Men det hjälpte, huvudet kändes mycket tommare och tänkarna var borta. Benhinnorna därimot brann som eld och jag börjar tro att jag har en benhinneinflammation. Men skit samma..jag orkar inte tänka på det.
......
Ber om ursäkt för att ni får läsa mitt jäkla patetiska gnäll.

Inga kommentarer: