Sidor

onsdag 2 maj 2007

Jag lyckades.

Jippi! Jag gjorde klart ett arbete och det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. ( ja, jag hatar att plugga) Eftersom jag knappt plugga något alls i högstadiet sitter väl det kvar i huvudet att det är onödigt att plugga,
har man läshuvud så har man.
Läser det en gång och sedan sitter det som in hamrat i skallen sedan. Så eftersom jag var så duktig så kommer min Bertil hit imorgon. Jag måste ha blivit sjuk ändå, eller så har Bertil bra inflytande på mig. Eftersom jag har sagt till henne att imorgon då ska vi jogga, vad har jag gett mig in på? Bertil kommer springa varv om mig.. Och att jag sitter och gör läxor, hon har inflytande på mig som sagt. Borde gå och lägga mig nu så jag orkar lyssna och läsa till nationella imorgon sista provet i engelska, så skönt när det är klart. Sedan är det bara det värsta kvar.. Matten.

Sweet dreams.

- Bengt

Inga kommentarer: