Sidor

tisdag 1 maj 2007

Valborg

Jaha, då var det en ny månad igen. Tycker att allt går så jäkla snabbt.

Måndag:

Åkte hem till Bertil runt ett tiden, var där kanske en timme sedan så gick vi ner till Uddhamn och tog årets första dopp.

Ja, vi är ganska knasiga men det var något vi hade lovat varandra och det man lovar får man hålla!





Sedan var vi där och vad vi gjorde kommer jag inte riktigt ihåg men vi målade ansikten på papptallrikar iallafall.

Bar av till Hallsta och var hos mig tills Nella kom hit då gick vi tillsammans er till Majbrasan vid Häverödal. Vad vi skulle göra där vet jag faktiskt inte men vi möte Tove, Emelie, Linus, Linn, Anki, Emelie och Bertils kompisar Sandra och Elin. Man möter ju en massa annat folk där med som man hälsar på, eller ibland inte.. Följde med Nella för att visa vad Linn bor och vi ( jag och Bertil) fortsatte hem till mig och åkte sedan till Herräng. Där kollade vi på en film med hennes familj som vi inte kollade klart på, vi bestämde oss för att kolla på The Grudge men det såg vi inte klart heller och började då kolla på White Chicks men kollade inte klart på den heller. Vi var kanske en aning för trötta, Bertil pratade med mig i sömnen.



Tisdag: Vaknade runt nio först ( FÖRE BERTIL!) men somnade om.. Vaknade igen vid tolv och åt då frukost. Åkte ut till mig och kollade på film, åt och fick veta mitt släktträd.. Jag har redan glömt bort mer än halva. Har pratat på som vanligt och lyssnat på musik. Mer får du inte veta, Haha!

Jag saknar min GÖSTA! <3

"Vi är Augustarna"

Over and Out.




- Bengt

Inga kommentarer: