Sidor

torsdag 14 juni 2007

När man inte har någon häst..

Kan av sluta den meningen lite senare har så mycket annat att skriva om. Igår efter att jag slutat skolan så åkte jag till Emelie. Där träffades alla vi tjejor och hade en av våra vabliga tjejkvällar. Vi grillade först och det gick att äta tillskillnad från när vi var hos Robin. Kanske var det för att det var Emelies pappa som skötte grillen. Sedan satt jag och Fine och kladdade med revbensspjäl. När vi ätit skulle vi kolla på film men vi hade så mycket att prata om så att det inte riktigt gick att kolla. Resten av kvällen satt vi och snackade Fakta inte skitsnack. Den repliken har då lilla jag kommit på (: ...
"Det är fakta inte skitsnack!".
Hade en trevlig kväll som ni andra läsare inte har så mycket mer att göra med.


Slutet på meningen är : När man inte har någon häst så tar man Nella.


Idag har jag vaknat kanske 10 gånger nu på morgonen pågrund av olika personer. Träffade Fine en sväng på dagen och vi har bestämt att vi ska ha en kväll för bara oss två, det var ett tag sedan vi hade en sådan kväll.

- patricia

Inga kommentarer: