Sidor

onsdag 13 juni 2007

Nu är skolan slut!

När som helst, cirka 3 timmar kvar sedan har jag gått ut första ring. Det känns lite konstigt att allt har gått så snabbt. Åren verkar bara gå snabbare för varje år, man känner att man inte hinner men allt som man faktiskt skulle vilja göra. Det här året i skolan har vart givande och jag trivs väldigt bra, tjejerna som jag umgås med är roliga och trevliga resterande tjejer... dom behövs inte nämnas. Har fått nya bekantsskaper och också hittat tillbaka till några som man inte umgått med på många år. Kommer på ett sätt att vara skönt att få sommarlov men..det finns faktiskt inga men för jag kommer ju tillbaka till i höst. Nu är det är lov på 68 dagar som väntar och jag kommer att njuta av varje dag vare sig det regnar eller är strålande sol. Bara dagen idag kommer att bli rolig även fast det är skit väder just nu eftersom vi tjejer ska ut till Emelie och grilla. Vad vi mera hittar på det visar sig men det kommer bli kul, för det kan ju inte bli så mycket annat med sina kompisar.

-patricia

Inga kommentarer: