Sidor

måndag 8 oktober 2007

But thoughts they change and times they rearrange.

Nu har ännu en helg bara runnit genom fingrarna, vart fan tar all tiden vägen?!
Vad jag gjorde i fredags, det har jag just nu ingen som helst aning om faktiskt.. Eller jag måste ju ha gjort något men vad, det är frågan och bara jag får kolla i min kalender så kan jag säga på en gång vad jag hade för mig den dagen. Jag skulle egentligen ha åkt ut till Forsmark och gått på temafesten men eftersom det var dop på lördagen så gick inte det. Lördagen den minns jag faktiskt! Kan ju ha vart för att först satt jag i en bil i mer än två timmar för att först hämta Caroline på konfaläger och sedan åka till Skutskär för att gå på dop.. men det var ett överaskningsbröllop! Jag satt och stor gapade när min kusin kom gåendes i en brudklänning, jag ska lägga ut bilder där ifrån sedan när jag kommer hem. Nu får jag ju inte glömma att säga att min lilla söta kusinbarn Hampus var barnet som "dopade" sig.

YEAH! Nu minns jag vad jag gjorde i fredags...smart av mig eller hur?
Jag var och fikade med Pontus :) Sedan var träffade jag Robin och vi missade bussen vi skulle ta hem så Monika kom och hämtade oss i Uppsala istället för att vi skulle ha vart där till tio någoting.

Okej, tillbaka till lördagen. Efter att vi hade firat brudparet och doparbarnet så fick jag skjus ut till Forsmark för att träffa Martin, Fine, Linn, Robin och alla andra som finns där. Det vart en hel del tårar när jag och Fine pratade.
TRISSE ÄLSKAR SIN FINE!

Söndagen, den var en dag av förvirrig.
Jag har fortfarande inte riktigt fått in dom orden i huvudet och jag kan verkligen inte fatta...


Inga kommentarer: