Sidor

torsdag 11 oktober 2007

Now you've lost all self control!

Jag får ursäkta mig som inte har skrivitnågot inlägg men tiden har helt enkelt inte funnits för det.

Måndagen: Kom hem från skolan och träffade Emma. Skjusade hem henne och hjälpte till med ekologiläxan hon hade. Åkte ner till Jens för att övertala honom att hålla mig sällskap en bit påvägen men han fick inte ut mopeden och Monika skjusade då hem mig så mopeden fick stanna kvar där. Sov hos Fine och gick upp klockan 03.10 för att börja åka mot Ullared.
Tisdagen: Spenderade flera timmar i en bil, jag sov för det mesta. Shoppade sedan loss när vi kom fram och jag kom hem 982 kronor fattigare. Så nu har jag iallafll lite nya kläder :)
Onsdag: Kom hem klockan ett på morgonen och sedan var det skolan som gällde, trodde jag skulle somna till hela tiden. Sedan träffade jag Emma :) vi var ute och gick i skogen och bara pratade på som vanligt. Vi bakade kladdkaka och jag åt upp all smekt som var i bunken. Gick ner till Jens för att hämta extra hjälmen men glömde såklart den! Åkte bussen hem och det visade sig att jag var utlåst när jag kom hem.
Torsdag: Var hos läkaren på morgon och sedan fick jag huvudvärk så jag stannade hemma från skolan, sov fram till klockan ett. Runt fyra tiden ska jag ta bussen hem med Jens för att hämta hem min moped sedan har jag ingen aning om vad som kommer ända i kväll, har jag tur har Martin tid att ringa mig imellan allt pluggande.

Inga kommentarer: