Sidor

torsdag 4 oktober 2007

SILVERSTEIN <3

Idag fick jag mina efterlängtade biljetter till Silverstein konserten den 10/12. Fick också se Linn med sin nya frisyr! Och den var super snygg, och det är något åt det hållet jag ska klippa mig fast utan någon färgning och ganska många centimetrar längre. Var hemma från skolan idag för att försöka bli kvitt min förkylning och jag trodde att det hade funkat tills nu på kvällen har näsan börjat rinna igen och det små kliar i halsen. Jag har bara tagit det lugnt hela dagen, kollat på tv med pappa och sedan så kollade jag på Troja. Skulle försöka vara duktig och göra engelska läxan men hade såklart glömt boken i skolan... så imorgon blir det till att plugga direkt på morgonen.

Håller jag på att släppa taget?
The memories in our hearts, I won't forget.
..
Hur reglerar kroppen den inre temperaturen?
Hur smälter den isbitar?
hur många veckor går det på en timme?
Hur många hjärtan går det på ett år?

1 kommentar:

Sandra sa...

Låten som jag fick av dig med Silverstein var asbra :D