Sidor

fredag 26 oktober 2007

Har nu nått mitt mål.

Nu är jag i Gillstad, det är en liten by tror jag som ligger utanför Lidköping.
För att ta mig hit så har jag åkt buss, tåg och bil. Så nu sitter jag här hemma hos Martin vid hans systers dator. Jag trivs redan och detta är bara andra dagen jag är här :) Jag kommer kusligt bra överens med Frida hans lille syster, det är Martin som tycker det är kusligt inte jag. Hans mamma och jag är ganska lika, kollar på samma program och äter nästan samma saker. Hans pappa har jag inte träffat så mycket eftersom han jobbade sent igår kväll och åkte tidigt till jobbet idag. Jag får ju inte glömma bort att nämna Jocke! det är deras helt underbara Undulat. Han är pratar,sitter på ens axel och är bara väldigt speciell, honom vill jag ta med mig hem sedan. Jag kommer att skriva så ofta jag kan för att jag har lovat Emma det. Jag kan ju meddela att min mobiltelefon är dö och smarta jag glömde laddaren hemma..så det går inte att nå mig på den.

Saknar Emma och Fine!
<3

1 kommentar:

Anonym sa...

saknar dig också <33