Sidor

måndag 22 oktober 2007

Låt klockan ticka på lite snabbare.

Finns det inte någon spolafram knapp som man kan trycka på?
Om det nu finns en sådan vill jag gärna spola fram till på onsdag eftermiddag. Nu bara för att det är så nära till onsdagen blir det bara svårare att vänta. När man vet att snart så får man träffa Fine och Martin igen. Men jag kan ju gissa att tiden tänker jäklas med mig bara för att jag nu vill att tiden ska gå snabbt, på något sätt brukar det bli det motsatta mot vad man vill ha. Alla läxor som vi har ligger som en klump i magen på mig.. hur ska jag hinna med allt? Jag vet att det inte gör något att skjuta upp några av läxorna eftersom jag kan emaila vissa av uppgifterna. Just nu har jag inte viljan att kunna ta itur med dom satans läxorna..ävenfast jag vet att jag borde. Dagen idag har var lugn, på engelskan så hade vi praktisk visning av något som tillhörde våran profil och det var piece a cake eftersom jag bara improviserade som alltid. Sedan har det vart två lektioner med djurvård. Gick igenom läxan vi hade tills idag, antecknade och kollade sedan på en film. Just nu vill jag bara hem och kasta i mig mat, sedan lägga mig i sängen och sova men.. jag har ju läxor som behövs göra. Antaglingen kommer jag göra lite grann idag tills jag nästan somnar på stället och får göra resten imorgon.
..
Sov inge bra inatt, först somnade jag inte fören klockan var två och när jag väl låg där så kändes sängen så himlans tom. Som tur är slipper jag att sova själv snart, jag har blivit översocial igen :) det är ett bra tecken.
..
Undra om man kan övertala mamma att låta mig skaffa en råtta.. Malin hade med sina två sötisar idag och man blir bra sugen på att ha en egen. Men jag fick ju låna Iris under lektionen, hon traskade runt innanför tröjan på mig så nu är överkroppen fylld av små rivmärken.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Du måste ha två, de blir mycket gladare av att inte bo ensamma ^^ jag vill också ha en! :)

Amanda sa...

Djurfreak like always :)