Sidor

onsdag 3 oktober 2007

Vad är värst, ensamheten eller rädslan för ensamhet?

Min mage känns just nu som ett stort tomt hål. Jag vill att det som fattas ska fylla ut tomrummet igen. Jag känner något annat där inne också, klor som river och sliter i mig från insida. Klöser och klöser så att det svider och blöder där inne, jag vet varför men vad kan jag göra åt saken? Jag känner mig ensam, egentligen är jag ju inte det.. men varför känner jag mig så för? Allt är inte bara dåligt, egentligen mår jag bra. Det är bara just nu som jag har dom här känslorna inom mig, förhoppningsvis överger dom mig till imorgon.

Idag skrev jag ekologi provet, det är nog ett godkänt iallafall. Sedan var det djurhuset på eftermiddagen, jag har djurhusvecka denna vecka. Det är ganska roligt, men vi har inte så mycket att göra där men. Idag behöver jag faktiskt inte plugga något och det är ganska så nice.

Vad är värst, ensamheten eller rädslan för ensamhet?
Och vilka är hudens uppgifter, varför kittlar det i handflatorna?
Vad händer i huden när det regnar pussar, varför vill jag ha dig för mig själv?
När du blundar tittar jag på dig.

Inga kommentarer: