Sidor

tisdag 20 november 2007

Ulltuna och Telefoner


Nu känner jag för att dela med mig lite av mitt liv. Igår kväll så somnade jag till vid sex tiden, hade egentligen bara tänkt att vila men det slutade med att jag sov som en stock med dånande musik fram till halv nio då jag på något konstigt sätt vaknade till liv. Så klart satt jag mig vid min trogna dator och där vart jag sedan fast tills dess att jag ringde Fine. Det vart en väldigt långt samtal och jag undrar vad mina föräldrar kommer säga om räkningen... Men mamma förstår så jag kommer nog undan med det, hon bryr sig mycket om mina kompisars välmående. Under samtalet kom mina ord och skratta bra tillpass och samtalet slutade med en skrattande Fine. Superhyper satt jag där och såg klockan börja bli lite mycket men det insåg inte min kropp, då tog jag till det klassiska tee drickande och det funkade inte alls. Men på något sätt somnade jag, när det har jag ingen aning om men jag vet att huvudet var i tänkar tillstånd för mina drömmar var helt konstiga men ändå så att jag förstådd. Idag har vi inga lektioner utan vi var på studiebesök på Ulltuna, det var ganska roligt och jag vart så totalt förälskad i en katt som amputerat svansen. Så nu jäklar ska jag charma mamma och pappa till att kanske låta mig få en egen lite kissekatt, men jag kan ju se mig i stjärnorna men man kan ju alltid hoppas. Kommer hem till ett idag det är ganska skönt men jag kommer att behöva plugga kemi till porvet imorgon..

Inga kommentarer: