Sidor

torsdag 22 november 2007

You used to say you wanted someone to know you inside out
Torsdag, allt rullar bara på med stormsteg och tiden verkar inte ha någon slowdown knapp. Känns som om det var måndag för en dag sedan eller något. Egentligen gör det mig inget att tiden går snabbare mot helgen men det är läskigt när man inser hur mycket tid som man har gått miste om, som det känns iallafall. Just nu sitter jag här efter lunchen och min mage är i uppror, idrotten gjorde så att jag nästan spydde men lyckades stoppa det i halsen.. inte så trevligt. Vilket nu har gjort att jag inte har någon vidare aptit, men jag åt mackor iallafall alltid något. Denna dagen slutar jag tidigt det betyder klockan två och jag är hemma i Hallstavik till tre. Då ska jag hem och städa undan mera på mitt dammråttreservat. Annars så.. vad finns det att berätta? Just nu händer det inget speciellt, allt bara rullar på utan att det händer något. Därför längtar jag till på lördagen <3
...
Ibland vet man inte vad man vill
och man vågar inte ta reda på det heller.

1 kommentar:

F i n e sa...

Jag vill också ha lördag! Men snart är lördagen här <33