Sidor

tisdag 4 december 2007

NU BÖRJAR MIN SATANS HALS IGEN!
Ännu en gång börjar min hals att klia och leka rövare igen. Det verkar som om varnannan vecka ska jag ligga där med ont i halsen. Först halsfluss och sedan två veckor senare en halsinfektion och nu detta! Nog för att det bara kliar just nu men det blir bara värre hela tiden. Om det nu visar sig att jag har någon infektion eller något sånt måste jag till läkaren och prata om att kanske ta bort halsmandlarna, för detta kan ju inte fortsätta. När till och med sjuksköterskan på skolan sa att jag borde fundera på det så.. Idag ska jag faktisk försöka att vara social med min familj, har vart så nu ett bra tag att jag bor framför datorn. Min pappa kom nämligen in på mitt rum igår och undrade om jag inte kunde komma ut och vara social. När pappa ber om att få umgås med mig så måste det betyda att jag sitter vid datorn ganska så mycket eftersom han frivilligt vill ha mig med. Just nu blir det inget intressant inlägg kanske senare ikväll om jag känner att det kliar i fingrarna istället för halsen.

Inga kommentarer: