Sidor

onsdag 9 januari 2008

I Write Sins Not Tragedies

Slut på lovet, början på en ny skoltermin. När något har sitt slut kommer en ny början. Idag orkade jag faktisk med skolan efter att ha sovit ett bra antal fler timmar än från måndagen till tisdagen. Skoldagen gick fort och först hade vi svenska B där Johan höll ett föredrag igen, lika intressant denna gången också. Sedan skulle vi ha ekologi men fick sluta och jobba med frågor inför provet nästa vecka men jag och Kimberly satt själva i biblioteket och babblade på istället efter några tappra försök att plugga. När man väl kommit till Hallsta och kommit en bit ifrån stationen ringer Emma och säger åt mig att vända tillbaka. Så det gjorde jag och möttes av en superglad Emma och en sparkande Jens. Emma och jag stod och tisslade och tasslade en bit bort och det är inte så konstigt att vi har mycket att prata om, jag har ju inte vart hemma sedan lördagen :) Nu är det bestämt att jag och hon ska träffas imorgon och prata som aldrig förr! Väl hemma så gjorde jag mig en blåbär-banan smoothie tog mina munkar och la mig i soffan för att titta på 4 Buffy avsnitt. Fick sedan tillåtelse av min mamma att packa upp min dator och här sitter jag nu och häckar.
...
Saker att nämna:
1. Jag har vart och kollat på ragdolls ungarna
och dom har smält mitt hjärta! <3
2. Pappa beställde Panic!at the disco biljetter!
den 26/2 med Emma och Sara.
3. Jag vill in till Uppsala igen!

Inga kommentarer: