Sidor

torsdag 24 januari 2008

Torsdag och det betyder att fredag är imorgon.

Ännu en dag i skolan och jag kommer väl att orka med den men det är bara för att jag vet att det är fredag imorgon och då kommer hela veckans besvär att försvinna. Idag så har jag bara en riktig lektion och det blir engelska B där vi kommer att ha nationelltprov i reading. Just nu är det egentligen idrott men jag försov mig och hann inte packa kläder plus att med tanke på huvudvärken och kallsvettningarna jag har haft under två dagar kanske det är bra att undvika idrott denna vecka. Slutar bland annat tidigt idag och kommer hem tre då jag ska träffa Amanda och leka med henne, det var ETT BRA tag sedan vi sågs. Just nu sitter jag bara och vill ha fredag eftermiddag, det beror på tre olika saker. För det första att det blir fredag och det betyder helg! För det andra så kommer jag sluta tidigt och leka med Emma. För det tredje så kommer Pontus komma till Hallstavik och vara här hela helgen. Jag ska inte säga något i förväg med det känns som om helgen kommer kunna flyta upp mig ur den här lilla perioden av ledsamhet. Vem kan vara ledsen med när man har sin egen groda och pojkvän på en och samma dag? :)
..
fredag..fredag..fredag!

Inga kommentarer: