Sidor

onsdag 16 januari 2008

We're covered in love.

Onsdag det innebär sovmorgon hos Pontus och det innerbär att man ligger och drar sig till absolut sista minuten innan bussen går. Det innebär också att man helst vill skolka från skolan för att inte behöva lämna honom. Det är mycket bättre att ligga och bli omkramad om honom hela dagarna än att gå i skolan..Men än har jag inte skolkat och visst man känner för det men idag ville jag inte eftersom han ändå var tvungen att gå till skolan och jag ville inte svika Kimberly. Kom till skolan och åt lunch för att sedan ha Svenska B och börja jobba med runor och asatron. Jag och Kimberly var riktig flitiga och ligger nu några uppgift före dom andra. Sedan var det dags för astronomiprovet och jag tror att det blir ett VG känns lite sur ändå eftersom man bara hade två till för att kanske få ett MVG, men det blir så när alla slåss om samma böcker..
...
Den 16 Januari 2008 <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! :D <3