Sidor

lördag 30 augusti 2008

Dagen efter

Igår kväll var det första gången jag gick på krogen och jag kan meddela att jag hade en helt lyckad kväll: Vänner, dans och gratis alkohol, kan det bli bättre? Dock så slutade det roliga när vi gick ut från krogen och jag och Kim vart uppraggade tre gånger på vägen hem av slemmiga typer och som om inte det skulle vara nog vart vi förföljda av två äckel! Vi råkade inte utför något och det är väl skönt det. Sov inge bra alls i natt och vet inte om det berodde på alkoholen men jag drömde helt sjuka saker.
..
Vaknade med huvudvärk och hade brist på sömn, sov fyra timmar i natt och vaknade av att lädersoffan som jag slaggade på var smällhet. Det hjälper ju inte precis mig när jag var lite små bakis. Nacken har jag sträckt också så hela dagen har jag knappt rört på huvudet. När jag satt på bussen hem vid tjugo över tio tänkte jag att det skulle bli skönt att komma hem och bara lägga sig på soffan och sova ruset av sig som fortfarande fanns i mitt huvud, men nejdå. Släkten har vält in hela dagen och istället för att sova två timmar som jag skulle ha hunnit så ringde jag min pojkvän och pratade med honom istället. Nu har jag fått mera pengar och jag funderar på vad jag ska lägga dom på.. Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och låta ögonlocken falla och hoppas på att jag får en kväll utan knasiga drömmar.
..
Stort tack till
Emma, Emelie, Linn, Kimberly, Sandra, Hanna, Hanna och Jim
som gjorde min kväll super.
...
Trots juckande från okända killar, flörtande slemproppar och förföljande äckel!

Inga kommentarer: