Sidor

söndag 28 september 2008

Framtiden med barn

Idag träffade jag en flicka med blont hår och lilasvart lugg och under luggen blickade hennes gröna ögon fram. Vi gick i det vackra vädret och var som två hopplösa romantiker. Pratade om framtiden, den som innehåller förlovningar, barn, hus och allt annat sånt som finns. Vi pratade om graviditeter, barnnamn och antal barn.
..
Och för er som är intresserade så vill jag ha minst två barn och max fyra. Jag har ganska stor chans att få tvillingar så förhoppningsvis blir det ett tvillingpar. Jag MÅSTE få en flicka, kommer föda ungar tills jag får en. Jag har tre tjejnamn och tre killnamn som jag vill ha.
Zackarias, Tristan och Nathaniel.
Evolet, Thera och Ofelia.
Udda namn jag vet, men så är det.
..
Det jag fruktar med att vara gravid är att få töjningar i huden, att inte kunna gå ner i vikt efter födseln och att spricka på det ställe när barnet ska trycka sig ut. Jag gissar på att jag kommer missbruka glass när jag är gravid och är jag som mamma kommer jag väl att titta konstant på en film som jag inte ens kommer tycka är bra. Det roligaste våre faktiskt att bli gravid samtidig som Fine! Men vet inte om Pontus ställer upp på det...
..
Ja, nu vet ni lite om mina tankar runt barn.

Inga kommentarer: