Sidor

måndag 19 januari 2009

2009-01-19

Sammafattning av vad jag gjort sedan sist.
..
Skolan har börjat, lika är det med allt som kommer till. Tidiga mornar, frysa vid bussen, läxor och prov som leder till lätt ångest.
..
Med alla dom läxorna kommer pluggande och det har jag faktiskt lyckats med till en viss del. Till slutet av denna vecka så kommer nog en del vara avklarat hoppas jag på.
..
Jag har träffat kompisar och pratat så munnen nästan gått ur led. Har insett hur mycket jag saknat att vara glad och mig själv igen.
..
Flyttat har jag gjort praktiskt taget, har bott ute i Herräng sedan lovet började i princip. I och med det så har jag blivit beroende av toast, men det är ju så satans gott!
..
Jag har haft en söt pojke hos mig nästan varje dag och natt. Promenader ute i kylan med en hand i sin och med stjärnor över huvudet. Legat i sängen och kollat på film och bara myst.
...
Tatuerat mig har jag också hunnit med!
..

1 kommentar:

Emelie sa...

Toast.. asså fyfan va mumsigt! *skånska* ;D haha nä men du, lägg av med o fresta mig.... ;)