Sidor

tisdag 20 januari 2009

2009-01-20

Sitter här i min ensamhet och är förbannad.
På vad kanske ni undrar, det är det mesta för tillfället.
..
Jag stör mig på mig själv, att jag trycker i mig en kladdkaka fast jag mår illa av det, läxorna som ska bli gjorda, det jäkla naturkunskapsprovet till på fredag. Jag stör mig på snön som faller från himmelen och jag stör mig på personer. Känner mig som en bitch, låter det gå ut över folk men som tur är har jag hållt mig undan. Men på samma gång blir jag irreterad över att folk inte hör av sig. Jag hör samtal i huvudet och stör mig på det som vart sagt och gjort.
..
Framför allt är jag irreterad på mig själv, jag ska hålla emot och inte falla dit. Men ändå är det ända som nästan finns i mitt huvud. Jag smider planer för att lura den jag lovat. Varje möjlighet som finns vill jag ta och det stör mig att det får kontrollera mig så. Bit ihop och visa att du klara något här i livet.
..
Kuratorn idag också, tydligen är jag frisk i huvudet eller något för jag fick ingen ny tid. Nog för att det är okej för mig men känns det ändå som hon har missat så mycket som jag egentligen velat säga.

1 kommentar:

Emelie sa...

Ta det lungt tjejen! Du hinner :)
ps. Jag vet hur du menar där med kladdkakan, men jag kunde bara inte låta bli att baka en o äta lite av både smeten o kakan.. xP ds. <3