Sidor

fredag 23 januari 2009

2009-01-23

Snälla låt skoldagen bara få ett slut.
Feber igår kväll, upp tidigt i morse och sov hela första lektionen.
Har börjat hosta pågrund av något som kliar i halsen.
Ska snart skriva ett slutprov som jag inte orkar plugga till.
Nej, nu vill jag hemhemhem!
..
Hem, krama om Jens och sedan börja städa lägenheten lite grann, köpa pizza och sedan genomgå en långsam förvandling från mitt tråkiga jag till lite mera party. Sedan kommer 15 stycken personer som ska trängas i min mors lilla trea. Alkoholen ska flöda, pussar och kramar utdelas och en massa roliga saker kommer hända. Förhoppningsvis stannar kläderna på kroppen också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

var de skoj igår ? :)/hanni

Patricia sa...

Det var jätte skoj! :) hur hade du det själv? kramar

Anonym sa...

Haha ja de var faktiskt ganska roligt, :D du hade rätt haha/Hanna