Sidor

lördag 24 januari 2009

2009-01-24

Att det kunde vara så svårt att välja en film.. Speciellt när man egentligen inte känner för att kolla på film. Men jag kan väl offra mig bara för att en pojke med bruna ögon är trött och vill kolla på något. Disney vart jag sugen på helt plötsligt, kommer nog aldrig kunna växa ifrån dom filmerna.
..
Gårdagen var lyckad och vi har redan bestämt att det blir av igen. Denna gången stannade kläderna på iallafall, vet inte om det är en förbättring eller om det är sämre. Jag mådde inte så bra mot två tiden men ja, är man dum får kroppen lida.
..
Robin har fått min systers chinchilla, han vart totalt förälskad i henne igår kväll och nu är Vivan (chinchillan) hans. Hans första husdjur och resten av familjen är helt betagen av henne redan. Till och med Jens har suttit och myst med henne i sängen. Dom bråkar till och med om vem som ska få gosa med henne. Tror hon kommer få det jätte bra här och jag kommer ju träffa henne ofta så jag gnäller inte.

Inga kommentarer: