Sidor

lördag 20 juni 2009

20 juni 2009

Mitt dygn är nu lite messt up. Somnade klockan åtta i morse och vaknade vid 14 tiden. Dels var det pappa som stoppade in huvudet och frågade om jag var bakis. Svaret vart nej, jag drack inget igår och då sa han okej och åkte till jobbet. La ner huvudet på kudden igen men då fick jag ett sms. Och jag är för nyfiken för att veta vem det är för att ignorera det ooch fortsätta sova. Det visade sig vara från Jens som ville att jag skulle sätta mig vid datorn och då vaknade jag till på en hundra dels sekund och satt sedan på skype och pratade med honom. Så en bra start på morgonen snarare jätte bra start eftersom jag till och med kunde ta en skål med flingor, jag som normalt inte kan äta frukost.
..
Så vad händer idag? Antagligen så kommer jag få laga maten så det blir någon middag idag sedan kanske man hittar på något med någon.

Inga kommentarer: