Sidor

lördag 20 juni 2009

Snabbspola please?

Nu börjar det lukta mat i huset och min mage morrar som hundra hungriga hundar. Huvudet däremot känns som det sitter fast i ett skryvstäd eller vad det nu heter. Inte behagligt och jag har ett uselt humör! som tur är har inte mina syskon börjat bråka med mig än för jag har en känsla av att det bara skulle sluta med bråk och väldigt fula ord. Jag har inte gjort någonting än och då menar jag verkligen det. Spelat lite the sims 3 för att fördriva tiden och i mellan åt så har jag bytt ställning på datorn då mina axlar inte gillar att sitta på ett visst sätt. Just nu skulle jag vilja kunna snabbspola som man kan göra i spelet. Så jag vaknar upp i slutet på nästa vecka sådär typ på söndag kväll. Tidslag vet jag inte än men iallafall när Jens närmar sig hemmåt är en bra tid.
..
Jag funderar på om man ska ringa över Tobbe och umgås men med tanke på mitt humör och huvudvärk vet jag inte rikigt om det är så smart eller om jag ska spendera dagen med en bok framför ögonen och varför inte kanske en film? Jag kan ju försöka att inte tröttna efter sådär.. 10 minuter.

Inga kommentarer: