Sidor

måndag 26 juli 2010

Grattis till er två!

Gårdagen spenderades hemma hos Tove med några sköna brudar där vi gjorde de tjejer gör bäst, prata. Vi pratade om allt och mellan orden så stoppade man in lite godis för att sedan kanske risker att sätta de i halsen när man började skratta. Sov kvar där och hade därför bara en två minuters promenad till jobbet i morse, de var lyx.
.
Har försökt hitta en tillfällig ersättare till min mobil som har bestämt sig för att vara konstant full och däcka mitt i samtal eller smsande. Har prövat tre telefoner men så kände jag att mobilen får några dagar på sig att bli nykter. De andra telefonerna kände liksom inte rätt.
.
Fick ett totalt oväntat sms som fick mig att skina som en sol. Jens smsade och skrev att jag skulle ringa ett nummer och så fick jag höra hans röst som jag inte trodde att jag skulle få höra på tio dagar. Nu kommer jag somna med ett leende på läpparna och så vart man ju ännu mer glad när man läste på Linns blogg att hon är förlovad!

1 kommentar:

Linn sa...

jo men visst vet du;)