Sidor

söndag 21 juli 2013

Idag är den första av mina tre lediga dagar som jag har nu innan det blir två dagars jobb och sedan tre dagar ledigt igen, men andra ord inte så synd om mig! Försökte ta mig en sovmorgon idag men nej, vaknade vid sju och var pigg.. lyckades somna om vid 8 och vaknade vid 9, gav upp då och la mig ute i solstolen. Det är där jag spenderat mesta tiden idag, lite molnigt vart det till och från men då passade jag på att promenera hunden och äta lunch med en av dansarna som bor här. Min kära karl jobbar dubbelpass så får roa mig bäst jag vill här ute men imorgon funderar vi på att åka till Kolmården! Var så länge sedan jag var där och vill så gärna göra något så varför inte. Får se om de blir av eller ej.

Promenad med Zazza i trollskogen igår.

Ny typ av persika?

Fick skölja av hunden lite efter en promenad i vattnet och sedan i sand.


Jobbar på den ickeexisterande brännan

Inga kommentarer: